wtorek, 16 września 2014

Zdjęcia

Próbowałem jakoś umieszczać zdjęcia z telefonu na bloga. Jednak ciągle mi wyskakuje wiadomość że nie można go umieścić. Zmniejszałem zdjęcia do mniejszych rozmiarów nawet poniżej podanych 250 kb i za każdym razem to samo. W necie niestety tez nie znalazłem wytłumaczenia co możne być przyczyna. Albo aplikacja, albo telefon, albo za słabe połączenie internetowe... Nie wiem. I niestety nie dam rady wrzucać fotek. Zresztą one były by także zrobione z telefonu, a to nie to samo co z aparatu. Wiec zdjęcia będę mógł pokazać dopiero po powrocie. Od czasu do czasu wrzucam jakieś tam fotki na FB ale to tez są z telefonu. Wiec pozostaje mi narazie tylko pisać.
Zapraszam do czytania ;-)

5 komentarzy:

  1. My czytamy i czekamy na pokaz fotek po powrocie z wojazy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...pisz, pisz - czytamy, czytamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z duzym opoznieniem, ale czytam :) Czekam rowniez na pokaz zdjec.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wyjazdu przywiozłem ponad 22 000 plików. 220 giga różnego materiału :
    filmy, zdjęcia poklatkowe, zdjęcia HDR, i panoramy - dlatego taka duża ilosć.

    OdpowiedzUsuń